Tema: Re: Šunų socializacijos testo tvarka
Autorius: Era
Data: 2009-11-03 15:25:57
Kazkaip man labai skeptiskai tas testas skamba ... Cia gal dresuros daugoka.
Man niufaundlendo pasodint ar paguldyt, istarus viena karta komanda,
nepavyks.
Pirmaiusia suo apsidairis, ar cia tikrai jam sakoma, paskui pagalvos, ar
verta sest/gult, o paskui - kaip nutars taip ir padaris - atsises/atsiguls -
arba ne. Instruktorius kol to sulaiks - prazils :((((
Su dviratininku tai nieko, kol susigaudis kas cia kaip ir ka, tai to
dviratininko ir pedos bus ataususios :)))))
O pagal sarasus nebus nustatomos neagresyvios veisles?