Tema: Re: cia kazkas piktinosi muitines ir pasto tarnybu darbu...
Autorius: padugne
Data: 2011-03-31 21:15:21
On Thu, 31 Mar 2011 20:42:50 +0200, pacak wrote:

> netgi taip is esmes ?  :-/
> nu jo pas fashistus taip gali buti - uz tai as juos ir gerbiu tik manau
> te visiems iki Berlyno varinet nereikia - i muitine jebejaus accounto
> rodyti....

Zinoma kad iki Berlyno nereikia, muitines gi nevien berlyne. Be to daug
kas daroma pastu, jei tavo nusiusta saskaitos kopija neitikins, tai
banaliai ivertins patys kiek jiem atrodo ir jei nesutinki tavo reikalas
kaip irodinesi.
Kad ir atejes pas juos parodysi aukciono puslapi ar oficialia banko
isklotine ar dar ka. Jie seip ne vakar gime, zino visus ebajus ir
paypalus, zino kad pagal aukciono numeri galima lengvai pasiziuret tikra
sumoketa kaina ir t.t.

As esu karta pas jankius pirkes boroskopa. Tai pasiule ateit su popierom.
Tada palygino su popierom kur buvo idetos i deze, pasiziurejo kompe ir
sumokejus mokescius atidave daikta.

> o ir papildomos aplinkos salygos kazkaip muset labiau skatina moketi
> mokescius - bendrai paemus

Nedaugiau nei lietuvoje. Bet bendras mentalitetas siuo klausimu kiek
skiriasi, fricai netokie anarchistai kaip lietuviai.

--
kthxbai.