Tema: Re: cia kazkas piktinosi muitines ir pasto tarnybu darbu...
Autorius: ReM
Data: 2011-03-31 20:12:40
Butent. Man bent pora kartu pasitaike, kad atidarinejo. Viena karta del to, kad "nenusiunciau" pirkimo dokumentu. As juos nusiunciau, tik jie neaisku kur juos padejo. Apmokestino pagal tai, kas ir buvo parasyta deklaracijoje. Viskas buna parasyta, bet jie vis tiek praso atsiusti. Gal nori patikrint ar bus parasytas tas pats... :)