Tema: Re: cia kazkas piktinosi muitines ir pasto tarnybu darbu...
Autorius: Signalizacija
Data: 2011-03-28 22:54:48
Labai teisingai, ypac kai mokama is pay pal'o o ne musu kokio shudbankio. Ir
pay pale buvo arba nebuvo pinigu ir is korteles ejo ne tik uz ta preke iki
paypalo. Ir kortele buvo pvz Barclays banke paimta. Ir labai teisinga, kai
reikia irodinet, kad neesi kupranugaris, nes muitinei reikia atnest ne tik
invoisa, bet ir pazyma, kad senelio senelis, Otto fon Bismarkui auksiniu
dantu nepardave.

Kai tuo tarpu prekes i gariunu verslo centra keliauja vagonais be jokiu
popieriu