Tema: Re: cia kazkas piktinosi muitines ir pasto tarnybu darbu...
Autorius: krk
Data: 2011-03-28 22:37:16
manes paprase pastas atsiust pirkimo dokus, nusiunciau sumakaluota paypal
invoice'a tai po savaites rodunios plentas atrase, kad jiem jau reikia ir
banko nuskaiciavimo:

Sveiki,

Jusu atsiusta apmokejimo saskaita siuntai Nr. RT***HK muitine atmete,
kadangi siuntejo deklaruojama suma yra daug didesne negu atsiuntete  Jus.
Prasome atsiusti teisinga apmokejimo saskaita ir banko nuskaiciavimo
pavedimo kopija.
Pagarbiai,
Deklarantai
Tarptautinio pasto skyrius