Tema: Re: cia kazkas piktinosi muitines ir pasto tarnybu darbu...
Autorius: Levas
Data: 2011-03-29 18:00:28
Verimas i zmoniu kalba:

Jei siuncia Petras Antanui ir CN22 raso kad kaina <75Lt THEN nothing
Jei siuncia Apple inc. Antanui ir CN22 bei invoice su shipping <75Lt THEN nothing.
Jei siuncia Apple inc. Antanui ir -"- >75Lt and <150euru, THEN mokesciai = PVM
Jei siuncia Apple inc. Antanui ir -"- >150 euru THEN mokesciai=(mokesciai+muitas)*PVM
Jei siuncia Petras Antanui ir -"- >75LT THEN xz
Jei siuncia Petras Antanui ir >150euru THEN xz

Visais atvejai, jei skaiciuojami mokesciai, muitines tarpininkas pasiima savo pinigus- 14.5Lt Lietuvos pastas, daug simtu litu visokie DHL/UPS/Fedex.

Siuntos verte nustatoma pagal INVOICE arba BANKO israsa. CN22 ar kita muitines deklaracija NERA verte nusakantis dokumentas, taciau informuojantis muitine apie siuntos verte ir muito koda. Todel jei invoice<CN22 tai BLOGAI, jei invoice>=CN22 then GOOD.

Siuntos verte yra prekes ir siuntimo verte. Jei siuncia grafke uz 1$ su DHL uz $100, tai grafkes verte muitinei yra 101$.

Ivairios keistos nesamones:
1. Siuntimas 0$. Muitine stebisi.
2. CN22 parasytas Honkongo doleriais. Muitine piktinasi.
3. CN22 parasyta 1$. Muitine nervinasi.
4. Invoice parasyta: daikto verte $999, discount $998. Total $1. Muitine panikuoja.

Realus pasiekimai:
1. Issireikalauta preke is DX be invoice ir paypal israso. CN22 deklaracija- 30$ tikriausiai HKD. Reali prekes verte- >100$. Issireikalavimas pasiektas blefavimu- parasytas ir issiustas rastas, kad "prasom skaiciuoti mokescius pagal esamas muitines deklaracijas" ir kad "tai pakaitinis daiGtas".

2. Nepasiseke kazkada su pamazintu invoice. Paskaiciavo pagal realias DX kainas, o mano machinacijas ignoravo.

3. Antipasiekimas- Cree Inc. siuntinys ivertintas 1$ is JAV. Islaikytas lygiai viena menesi rodunios plente. Rasyta kokius tris kartus kad tai sample ir manes nejebiot, jei nera invoice.

--
Bye, Levas