Tema: Re: the end
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-29 12:52:03
On 04/29/2012 12:45 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Ne, man tik idomu suzinoti - kodel ash negaliu imti 1000% marzos ir buti
> teisus. Daviau konkretu pavizdi - bet tu prisigalvoji visokiu
> huiniu,kodel jis tau netinka.

gali. o kuo tai siejasi su sia diskusija apskritai? as tau bandau
pasakyt, kad sveikoj ir laisvoj rinkoj tai neimanoma. nes jei kiekvienas
uz savo darba gaus 1000% marza, tai jau senai turetume buti perzenge
saules sistemos ribas, keliautume laiku ir apskritai priartetume prie
dievu. dabar tas tukstantis atsiranda is vakur:

1000 = 1 * 999% + 10000 * z%

vienetas esi tu.
999% yra tavo marza
10000 yra skaicius 'kitu eiliniu mirtinguju'
z yra tu mirtinguju 'darbo marza'