Tema: Re: the end
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-27 11:16:17
On 04/27/2012 11:07 AM, RaR wrote:
> Na ir kas ten tokio yra? Skirtingos valstybės ir tiek. Toliau į Šiaurę
> esančiose, be to dažnai ir mažesnį gyventojų tankį turinčiose valstybėse
> paprastai žmonės ramesni, lėtesni, pareigingesni, mažiau korumpuoti. Ten
> paprastai daugiau ir socialdemokratijos elementų, nes dėl žmonių
> asmeninių savybių geriau veikia ir valstybinės struktūros. Čia galima
> palyginti kad ir Skandinaviją su pietinėmis Europos valstybėmis.
> Nepaisant to, liberalesnė JAV ekonomika sukuria daugiau pyrago nei
> Kanadoje, o čia, kaip suprantu, pagrinde verkšlenama, kas pyrago
> [...]

tu bent suvoki, kaip kvailai atrodo tokie tavo teiginiai. tu dar nesenai
zinojai tik 'pora pavyzdziu kaip nereik daryt'.
o kad kanadoj visos strategines sritys yra NACIONALIZUOTOS, ir kad
kanada isrinkta nr1. pasaulje pagal gyvenimo lygi, tau nieko nesako?
tu pasidomek biski jos istorija. ten ne eskimai ar indenai kokie gyvena.
nu bent jau ne anie socializma kure.
beje, vel sugebi tik aklai skaicius lygint. kanadoj bvp 5 kart mazenis
nei JAV, mokslui 3% procentais maziau skiria nei JAV, kariuomenei 5 kart
maziau. kanadoj medicina ir mosklas - visiskai nemokami. o gyventoju yra
9 kart maziau. tu bent suvoki, ka tai reiskia? ar vadoveliuose to nerase?