Tema: Re: the end
Autorius: Alvidon
Data: 2012-04-26 22:16:00
Vat dėl tokio žmonių išpindėjimo ir sugriūvo komunizmo statyba.
Nu nenori žmonės visą gyvenimą tik lašinukus valgyt, visas žiemas
su ta pačia fufaike vaikščiot. Ir dar nenori už dyką statyt to
komunizmo. Tobiš komunizmo "visiems pagal poreikius" nori,
o to pačio komunizmo "iš kiekvieno pagal galimybes" - nea.