Tema: Re: the end
Autorius: RaR
Data: 2012-04-25 14:44:35
Žinau aš tą situaciją, todėl ir sakau kad nesitikiu jogviskas veiktų iš
karto idealiai. Vis tik normaliose šalyse ta savivalda veikia ir reikia
bent pradėti ta linkme eiti.

Na, gal būtų tokių savivaldų vienetų, kurių gyventojai net nuspręstų
savivaldai surinktus mokesčius kokiu nors būtu išsidalinti, o kvartalą
palikti likimo valiai. Tokie kvartalai palaipsniui pavirstų bomžynais,
NT juose pigtų, padoresni žmonės iš jų bėgtų, atsikeltų nevalos ar
neturintys pinigų. Taip galiausiai susiformuotų skirtingo prestižiškumo
kvartalai su skirtinga tvarka, kaip yra ir daugelyje senos demokratijos
šalių. Gali tai nepatikti - bet tokia jau realybė, kad žmonės labai
skirtingi ir gal visai normalu kad panašūs gyventų šalia.