Tema: Re: the end
Autorius: RaR
Data: 2012-04-26 10:06:28
Man irgi labai daug kas nepatinka toje ES - išsikerojusi biurokratija,
visokios kvailos direktyvos, pinigų perskirstymas ir pan. Bet jei
lyginti su Rusija - aš visom keturiom už ES. Dėl nepriklausomybės - tai
man nepatinka gyventi užsidarius - noriu laisvo prekių ir paslaugų,
žmonių judėjimo kuo didesnėje ardvėje, geriausiai - visame pasaulyje.
Taip pat patinka vienodas atsiskaitymas visur, kuo labiau suvienodinti
įstatymai ir taisyklės, jeigu jos man priimtinos - o visų demokratinių
visuomenių vertybės labai panašios.

Dėl nurodinėjimo, tai man nelabai svarbu kas ir iš kur nurodinėja - ar
iš Vilniaus, ar iš Briuselio, norisi kad būtų kuo mažiau kvailo ir
bereikalingo nurodinėjimo.