Tema: Re: Tomui ir kitiems pastoviai viskuo nepatenkintiems
Autorius: bet_kas
Data: 2010-07-19 18:08:37
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> parašė naujienų
news:i1poc9$nsf$1@trimpas.omnitel.net...
> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message
> Šliogeris man yra nukvakęs intelektualas (ta sovietine/fašistine žio
> žodžio vartojimo
> prasme). Žmogelis visai nesusigaudantis pasaulyje, paskendęs savo
> knygelių
> skaityme ir teorinėse moralinių pradų paieškose. Fui.
> Radžvilo tiesiog nežinau. Donskis - vienas šviesiausių Lietuvos protų.

Aha, tai reik suprast moralė tamstai nepažinta sąvoka. Ką gi, būna ir taip.
Bet tada filosofija pas tamsta tik "Пустой звон".
O tamstos nuomonė apie Šliogerį... na kuo ne puiki medžiaga naujam tokio
stiliaus rašinėliui
http://www.15min.lt/naujiena/ziniosgyvai/nuomones/sovietinio-skundiko-metempsichoze-asliogeris-kaltas-18-75060

Radžvilas buvo Lietuvos nepriklausomybės akto signataras. Dabar vienoje
iš elito kalvių kala būsimam elitui į galvas visokias teorijas ir jų
istorijas.

O Donskis ką, matyt iš filosofijos pragyvent nesugebėjo (nihilizmo
filosofija
neturi auditorijos Lietuvoje), tai nukeliavo pradžioje televizijon,
 po to politiko duonos valgyt.

> Žmogus sakantis "tolerastas" - tai toks agresyvus pusgirtis santechnikas
> intelekto nesugadintu veidu, skaitantis, jog visi su aukštuoju - durniai ?

Man tolerastas - žmogus be stuburo. Aukštasis mokslas yra šonkauliai,
jei stuburo nėra, jų nėr prie ko augint. Tai ir aukštojo baigimas nepadeda.
Durnių su aukštuoju procentas toks pat kaip ir be aukštojo, Paretas valdo

> Pagreitintą atranką žmonės naudoja jau tūkstantmečiais, tiek
> gyvulininkystėje,
> tiek augalininkystėje. Dabar atsirado tobulesnis įrankis. Tik tiek.

Kaip nebūtų keista žinau. Mielės irgi rūgsta kol pačios nepaspringsta
savo išmatose.