Tema: Re: Tomui ir kitiems pastoviai viskuo nepatenkintiems
Autorius: abc
Data: 2010-07-13 01:28:17
"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message
news:i1ee6b$fmg$1@trimpas.omnitel.net...
> "abc" <stogas.raudonas@cerpemis.dengtas> parašė naujienų
>
> Apie ką mes čia?

Tai čia santrauka dabartinės situacijos. Labai susiję su tamstos vedamuoju
(pirmuoju) šios temos postu.

> Man sunku diskutuoti su Faktu, tavim ir dar keliais, kurių argumentacija
> man nesuprantama. Faktas >apie viską kalba iš "man atrodo, todėl aš
> teisus, o argumentai dzin" perspektyvos, tu kalbi "visi aplink >mane
> susitarę. Tuoj visiems bus pipec, nes vadovaujantis konspiracijos
> teorijom, jie mus/juos tuoj >sužlugdys", kiti dar kažkaip su paprasta
> logika nesuderinamai... Šiaip nenoriu lįsti į asmeniškumus.

Na tai ir puiku, nelyskim į juos. Objektyvūs piniginės masės ir vartojimo
kritimo veiksniai nuo mūsų nuomonių nepriklauso. Kvaila juos neigti, ir
tiek. Kaip man nepatiktų, bet užsienis ne visuomet partneris. Kaip
paaiškinti tuos pačius komercinius ES bankus, kurie tai skolina mums, tai
surengia spekuliacinę ataką prieš mūsų valiutą? Čia kaip su savu verslu:
aplinkiniai kartais būna partneriai, kartais - konkurentai (priklausomai nuo
žaidžiamos partijos).

> Kas liečia lietuvių kalbos gramatiką, tai aš norėčiau kitiem pavyzdį
> parodyt - kai kas gal išmoks rašyt, > kai kas mane pataisys ir pat
> pasimokinsiu, o tuo pačiu internetas taps lietuviškesnis.

Tam tikrai pritariu. Aš jau ir pats pamirštu tą kalbos grožį šveplai
berašinėdamas.