Tema: Re: Tomui ir kitiems pastoviai viskuo nepatenkintiems
Autorius: Vasaris
Data: 2010-07-02 07:37:08
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:i0i4ig$b66$1@trimpas.omnitel.net...
> Šiaip ten gal nelabai ką pritaupysi, o ir krizės metu tik prigeneruosi bedarbių su išeitinėmis ir bedarbių pašalpomis. Bet kad visose srityse reikia mažinti valdininkų skaičių - nė kiek neabejoju. Ir ne tiek dėl taupymo, kiek dėl visos sistemos efektyvumo. Reikia paprasčiausiai strategiškai apmąstyti visas sritis ir valstybei atsisakyti daugelio sričių perdėto reguliavimo, analizavimo ir t.t., sukurti kitaip veikiančias sistemas. Aš matau, kad daugelyje sričių valdininkai tikrai turi nemažai darbo, bet reikalas tame, kad viską suvarkius kažkiek kitaip, to darbo nebereiktų, ir nuo to daugumai tik geriau būtų .

Reikia => privalu padaryti, bet aš to daryti nenoriu/negaliu/tegu padaro kiti.
Visa sistema/efektyvumas/dauguma => ne aš, ne čia ir ne dabar.

Ne per tą galą žiūrit. Verta pasižiūrėt iš priešingų barikados pusių. Kaip ten žmogus atsiduria, kokia jo motyvacija. Ir tada pačiam elgtis priešingai, rodyti pavyzdį ir kitus aplink save, kuo arčiau esančius, o ne "kažkur anapus" traukti iš liūno. Valstybei/bendruomenei, o visų pirma šeimai žmogus pradeda motyvuotai ir efektingai dirbti tada, kada pilnai patenkina savo elementariuosius vidinius egoizmus, o ne todėl, kad yra laisva darbo vieta. Strategijos randasi tada, kada ambicingi žmonės siekdami bendrų tikslų, pamato, kad būtinas derinimasis tarpusavyje ilgoje perspektyvoje vertinant daug suinteresuotųjų pusių, o ne todėl, kad toks žodis yra vadovėlyje.