Tema: Re: Kame replės? :-/
Autorius: MRT
Data: 2017-05-15 14:30:47
> Aš office turiu suinstaliavęs, man reikėtu tik LT kalbos joje.

Jei Click-to-run versija turi, tada imk ta kur voliojasi keliu
megu online'inis, atsinesk kompa iki intero ar atvirksciai ir instaliuok.
Berods offline varianto nera - arba ieskok sulietuvintos paties Office
versijos, tada defaultu ko gero bus LT kalba ir tikrinimas.

> Jei kalba eina apie Pro versijas, gal iš čia (grynai iš google):
> http://officecdn.microsoft.com/db/492350F6-3A01-4F97-B9C0-C7C6DDF67D60/media/lt-LT/ProfessionalRetail.img

Jei tokia kaip Amazonkej, tai ten lyg ir kitokia instaliacija ir tau tada reik:

https://social.technet.microsoft.com/Forums/office/en-US/66ac35fa-cc85-4fa8-80ff-ac5a693ff523/office-2016-mui-deployment?forum=Office2016setupdeploy

SW_DVD5_Proofing_Tools_2016_W32_MultiLang_ComplKit_MLF_X20-42860.iso

Berods apie ~700MB (gali atsisiust prisijunges prie VLK)