Tema: Re: Kame replės? :-/
Autorius: Bronco
Data: 2017-05-13 15:04:06
On 2017-05-13 13:41, Caponi wrote:
> Niekas tavęs nesodina ir bent dėl šitos situacijos tikriausiai nesodins,
> tai gynybinių strategijų teisme gali nesudarinėt, atsipalaiduok :-)

Eik tu? Negali būti! Ačiū ačiū prokurore! :)

> Šitos konkrečios situacijos esmė - tu nusipirkai ir naudoji nelegalų
> produktą - tai, manau, turi būti akivaizdu ir pačiam, bo nesi kompuose
> analfabetas lyg ir.

Mes šitą situaciją nagrinėjam abstrakčiai, nes aš asmeniškai sau šitų
licencijų nepirkau ir neplanuoju, nes man jų nereikia. Kai kur savo
postuose mintis dėsčiau pirmuoju asmeniu dėl teksto vaizdingumo, gal tai
tau leido daryti tokias prielaidas, jog čia Bronco sau susipirko kalną
licencijų :) Porą draugų nusipirko kelias licencijas (viso 3 ofisai ir 1
windowsai) ir man pranešė kaip jiems sekėsi.

Aš pats turiu priėjimą prie volume license ir software assurance
programų, bet nežiūrint to, savo asmeniniuose kompuose ms office
nenaudoju labai daug metų, nes nei jis man patinka, nei jis man
reikalingas, o darbiniuose kompuose viskas licencijuota ir nieko
netrūksta. Ne apie tai kalba. Tiesiog, kai nukrypstama į lankas
teisiniuose dalykuose, aš tai pastebiu ir galiu pakomentuoti.

Čia ne tame klausimas, pateisinu aš tai ar ne, aš tik atkreipiu dėmesį,
jog tokios licencijos Amazone pirkėją, realiai, nepasieks jokios rimtos
problemos, nes jis prieš įstatymus švarus ir net moraliai negali jaustis
atsakingu. Kodėl taip yra, jau paaiškinau.