Tema: Re: Kame replės? :-/
Autorius: Caponi
Data: 2017-05-13 13:41:41
Niekas tavęs nesodina ir bent dėl šitos situacijos tikriausiai nesodins, tai
gynybinių strategijų teisme gali nesudarinėt, atsipalaiduok :-)
Šitos konkrečios situacijos esmė - tu nusipirkai ir naudoji nelegalų
produktą - tai, manau, turi būti akivaizdu ir pačiam, bo nesi kompuose
analfabetas lyg ir. Kaip ir rašiau - valia tavo, aš visiškai ne prieš, bet
man labai keista pasirodė ir dėl to čia ir bandžiau prisikabint, kad tu dėl
kažkokių priežasčių pradėjai viešai save tarsi teisint - o gal ten viskas
gerai, o gal ten viskas balta ir pūkuota. Tokio lygio "pamąstymai" mane
daugiau ar mažiau nustebintų, jei pareitų iš praktiškai bet kurio kito newsų
šio groupso dalyvio, o iš kai kurių, tame tarpe ir tavęs - net labai, plius
turint omeny, kad prieš pirkdamas dar gavai 2 paaiškinimus, kodėl ten viskas
negražu. Žodžiu, rezultatas - sumokėjai keliolika euriukų už tai, ką galėjai
gaut ir nemokamai iš kokios torrentų svetainės (nu tik su mažesniu judesių
skaičium atliekant instaliaciją :-)) ir tiek. Bet kokiu atveju gero
naudojimosi, aš daugiau ta tema neturiu ką pasakyt, varau ruoštis smegeninės
nunulinimui :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/