Tema: Re: Kame replės? :-/
Autorius: Caponi
Data: 2017-05-12 21:30:48
Nu pamokslaut aš nesiruošiu, tik šitoj situacijoj, tai jei nori - perki
tokius daiktus, bet garsūs pasvarstymai apie tai, kad "gal čia viskas
legalu" atrodo kaip minimum vaikiškai, juolab, kad pats kompiuteriniuose
dalykuose nesi visai ne temoj. Nereikia ten nieko daug fantazuot ir spėliot,
ten netgi ne kainoj pagrindinis kabliukas, tiesiog Pro Plus versija yra
neskirta pardavinėjimui bele kam, ji platinama tik per volume licencijas. Ir
viskas. Jei jau prakalbai apie ūkininkus ir nori palyginimo, tai čia būtų
tas pats, kaip Maximoj išpilstytas į kanistrus dažytas ūkininkam skirtas
dyzelinas :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/