Tema: Re: Kame replės? :-/
Autorius: Caponi
Data: 2017-05-13 02:36:29
news:of5bov$a67$1@trimpas.omnitel.net...

> Ir kas už tai atsakytų? Maximos klientas, Maxima ar tokį dizeliną į Maximą
> pristatęs veikėjas?

O vat imk ir pasidomėk, ar dažyto dyzelino pirkėjai niekuo nerizikuoja :-).
Tiesiog kaip yra realiam pasauly.

> Teisiškai šiuo atveju pirkėjas niekaip negali būti kaltas. Iš moralės
> pusės, ok, galiu padaryti lengvą išlygą, jog gerai šituose dalykuose
> raukiantis itėšnikas gali įtarti klastą, ar net galvoti, jog čia tikrai
> kažkas nešvaru, bet tai tik ABEJONĖS ir SVARSTYMAI.

Gali. Nes pirma - įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės, antra -
nelegaliais keliais į kažkieno rankas patekęs daiktas tai išaiškinus
paprastai yra konfiskuojamas. Jei vogto daikto pirkėjas įrodys, kad apie
daikto kilmę jis neturėjo ir negalėjo turėt jokių pagrįstų abejonių, bausmės
jis išvengs, apart labai tikėtino nuostolio kai iš jo bus paimtas vogtas
daiktas.

> Aš, pvz., MS ofiso iš viso jau gal 15 metų nenaudoju ir softo pirkimais
> neužsiimu, todėl tikrai neseku MS licencijavimo ekvilibristikos niuansų ir
> nežinojau, jog 2016 PRO PLUS tik VLK versijos egzistuoja. Jei tikrai tik
> VLK, tada jo, šansai, jog kažkas ten kažką chimičina dideli, pritariu.
>
> O dabar variantas pamąstymui. Tarkim, kažkokia įmonė užpirko pernelyg
> didelį licencijų kiekį (reorganizacija, padalinio uždarymas, bankrotas ir
> pan.), tai dabar klausimas, o ar ji negali tas licencijas kažkam parduoti?

Šito tipo licencijos (liaudyje dar vadinamos vardinėmis) yra "pririštos"
prie kliento, todėl jų perparduoti pilnai ar dalinai negalima.

O kas link atsakomybių, tai aš jau sakiau - kiekvienas elgtis gali kaip
tinkamas, ne mano reikalas nurodinėt kaip kam gyvent, bet tik nereikia
viešai bandyt pateisint savo ne visai švaraus elgesio, bo apie tai, kad ten
ne viskas OK ir kodėl, rašiau ir aš, ir MRT. Čia panaši situacija kaip ir su
kokiais torrentais - galima prisifantazuot, kad aš nusipirkęs filmo kompaktą
jį pašarinu visam svietui, bo tai mano kompaktas ir aš darau su juo ką
noriu, ir to pasekoj iš esmės visas trekeriuose esantis turinys yra legalus.
Bet jei teisiškai, priklausomai nuo konkrečioj šaly galiojančių įstatymų,
tokios spekuliacijos yra galimos, tačiau realiai visi mes puikiai suprantam,
kad piratavimas nėra švarus dalykas. T'sakant nusipirkai tu tą softuką ir
OK, bet nereikia tuo didžiuotis, tipo va koks aš maladec, ne iš LM
parsisiurbiau, o pirkau! Aš tik tiek tenorėjau pasakyt.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/