Tema: Re: Windows Server 2016 Essentials
Autorius: Bronco
Data: 2017-02-27 15:38:48
On 2017-02-27 14:25, Dainiushas wrote:
> ne dėl greičio nepatrauks, dėl resurso.
>
> 840Pro vieno vartotojo kompiuteryje, power on 1108 days, lifetime writes
> 14.74TB ir Health 68%.

Vartotojų visokių būna :) Čia vieno kolegos sūnui paaugliui į pc įmečiau
naują SM 850 EVO 250GB, tai iškart po savaitės pasigavo virusų ir
reikėjo švaraus instalo image supūst atgal. Ta proga užmečiau netyčia
akį į SSD SMART duomenis ir lengvai nustebau - writes virš 2TB >8-/

Žodžiu, teko primygtinai parekomenduoti baigti daryti nesąmones ir
torentus, ar ką jis ten tokio darė, siųsti į HDD :]

Konkrečiai šiuo atveju pamonitorinsim writus ir pažiūrėsim kas ten ir
kaip praktiškai vyks, nes negalėjo man atsakyti į tokius klausymus. Jei
matysiu, jog jie virš proto ribų, perkelsim labiausiai wraitus
generuojančią dalį į HDD, cachus tempus į RAMdrive, o SSD paliksim tik
sistemai ir VM. Šiaip, spėčiau, jog nieko ten baisaus nebus ir laikys
tas 960 PRO 3-5 metus, kas pilnai tenkina.