Tema: Re: Windows Server 2016 Essentials
Autorius: MRT
Data: 2017-02-26 18:00:06

> Aš irgi taip maniau, kol šito nepaskaičiau:
>
> http://blog.techdata.com/windows-server-2016-complete-guide-and-faqs
>
> A minimum of 16 cores are required to be licensed per physical
> servers—however, all cores must be included in the licensing count
>
> T.y. nori nenori, bet teks pirkti 16 core licenciją, o vėliau, jei dar
> pritrūksta, perki papildomas po 2 corus.

o kokiu budu "pritruks"?.. jei imi 2*CPU, tai reikia jamt
nedaugiau 8core proca (idejus antra CPU neprireiks nieko).

tiesa, neaisku kaip su E5-1*** serija bus..
http://wccftech.com/intel-xeon-e5-2699-v5-skylake-ep/
Tarsi galima butu 1CPU su 16C ant tos lic. pasodint.

Va tipo pigus 2CPU palaikantis :
http://www.skytech.lt/rh1288v34hdde52603-huawei-rh1288v31u4hdd-chasis35i2x1gbit-eth-sm2111x460w1xe5260-p-272543.html
http://e.huawei.com/en/products/cloud-computing-dc/servers/rh-series/rh1288-v3
originalu CPU von ir i jo vieta 2*E5-2620v4