Tema: Re: Planšetės..
Autorius: Bronco
Data: 2018-04-21 17:29:54
On 2018-04-21 01:29, Sniegas wrote:
> O ko pats lendi į šitą diskusiją, lyg tai būtų tau asmeniškai adresuota?
> Jei tau patinka, gali daryti bet kokias raides bet kokiame fone, bet ko
> tai kišti kaip vienintelę teisingą religiją kitiems? Labai reikšminga
> persona jautiesi?

Lendu, nes ji man įdomi, o tu aiškini, jog tau ši tema "nerūpi", o vis
tiek lendi į diskusiją :)

O kur įžvelgi piršimą, čia jau man paslaptis. Tiesiog pasiūliau
pabandyti patiems "baltas ant juodo" variantą su oled ir pavardinau
pliusus. O tu aišku, nieko nebandei, tableto su OLED neturi ir
neturėjai, bet papizdelinti tai pats pirmas :)