Tema: Re: Planšetės..
Autorius: DZind
Data: 2018-04-18 07:50:32
Turiu tą Galaxy Tab S2 8.0 SM-T715. Viskas buvo puiku, kaip tu ir rašai,
bet suėjus 25 mėnesiams (+1 mėnuo po garantijos pabaigos) sugedo
krovimas (pasidarė LABAI lėtas) - pajungus laidu net neina naudotis, nes
greičiau išsikrauna, nei kraunasi. MTTC nustatė, kad reikia keisti ne
tik USB modulį, bet ir pagrindinę plokštę. Taigi nuliūdino mane šis
aparatas...