Tema: Re: Planšetės..
Autorius: Bronco
Data: 2018-04-17 15:39:17
On 2018-04-17 15:01, Shadowed wrote:
> Tu matai... O čia tiesiog nėra iš ko rinktis ar mano biudžetas per mažas
> ir šitoj kainų kategorijoj nėra ką žiūrėt ?

Taip, su tabletais šiuo metu liūdnas vaizdas. Realiai, su ~300EUR
kišenėje protingiausiai sprendimas būtų Galaxy TAB S2 T813N arba T819N,
nes S3 už tiek nenupirksi. Tik apie "kolonėlę priekyje" pamiršk.

Šiuo metu Androidų pasaulyje geriausias tabletas yra Galaxy S3.

Dėl garso kokybės. Lyginant S2 ir S3, be abejo, S3 garsas geresnis. Ar
jis geras? Ne, nieko ten gero, tiesiog truputį geresnis už S2, nes turi
iškart keturias kolonėles vs dvi pas S2. Todėl siūlau pernelyg į tai
nesukoncentruoti dėmesio, nes neįmanoma į gražų ir labai ploną tabletą
sukišti geras kolonėles. Ši problema sprendžiama pvz. taip:

https://www.amazon.de/Anker-SoundCore-Lautsprecher-Dual-Treiber-Eingebauten/dp/B01MTB55WH/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1523968094&sr=8-1&keywords=anker+soundcore+2

Tik paieškok ar pamedžiok geresnių kainų. Aš tokią iš ALI už 24 EUR
nupirkau. Tiesa, ir Amazone buvau pagavęs už 25 ar 26 EUR, bet jau tada
man nereikėjo. Skamba ji tikrai gerai, ypač, įvertinus jos gabaritus.
Man ji puikiai net į šortų kišenę telpa :) Plius nebijo lietaus. Groja
žiauriai ilgai. Pirkau praeitą pavasarį, kroviau gal tris ar keturis
kartus, nors klausau beveik kasdien. Net pačiam keista, kaip ji taip
ilgai akumą laiko.