Tema: Re: Plan?et?s..
Autorius: svyt
Data: 2018-04-17 22:33:17
Mitas man atrodo, budavo po 16 val prie crt monitpriaus
 prasededavau, mano regejimas kaip buvo apie 1 taip liko. O ir
 vaikams atsibosta ir tos plansetes, maniskis ikimokyklinukas
 pazaidzia 2-3 val per diena ir eina lego deliot :)

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/