Tema: Re: Planšetės..
Autorius: Caponi
Data: 2018-04-18 10:45:39
Sutinku, bet visgi buvo klausimas ir aš linkęs atsakinėt į temą, o ne
moralizuot, kai to niekas neprašo.
Kas link garsiakalbių, tai man čia labai panašu į vieną iš eilinių
Apple'o užneštų madų (blizgūs ekranai, chicletinės klavos,
besilankstantys aliuminiai korpusai notebookuose ir pan.) ir visų kaip
avinų bandos noro kopijuot, t.y. irgi būt madingais.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/