Tema: Re: Planšetės..
Autorius: Bronco
Data: 2018-04-18 20:27:39
On 2018-04-18 07:50, DZind wrote:
> Turiu tą Galaxy Tab S2 8.0 SM-T715. Viskas buvo puiku, kaip tu ir rašai,
> bet suėjus 25 mėnesiams (+1 mėnuo po garantijos pabaigos) sugedo
> krovimas (pasidarė LABAI lėtas) - pajungus laidu net neina naudotis, nes
> greičiau išsikrauna, nei kraunasi. MTTC nustatė, kad reikia keisti ne
> tik USB modulį, bet ir pagrindinę plokštę. Taigi nuliūdino mane šis
> aparatas...

Šiaip aš rašiau apie 9,7" modelius, bet tai neturi reikšmės išmalto
įkrovimo lizdo kontekste. Bet kuriam tabletui tai gali nutikti. Ypač, su
micro usb jungtimi ir atsainiai ten kabelį bekaišiojančiais naudotojais.

Pas mane irgi mėtosi ASUS MemoPAD 10 FHD su analogiška bėda. Bet aš ASUS
nekaltinu dėl to, nes ne kartą mačiau kaip žmona jungia tą tabletą
krautis :]