Tema: Re: V?l kain? tema
Autorius: Sniegas
Data: 2017-07-16 22:04:07
Čia per tris dienas daugiau uždirba ir jie dar drabstosi tokiais "vergauja
Londone".

"Bone Daddy"  parašė naujienų news:okgcme$rea$1@trimpas.omnitel.net...

Darbo laikas     I-V: 08.00-17.00
    Darbuotojai     97 darbuotojai (apdraustieji)
    SD draudėjo kodas     449378
    Vidutinis atlyginimas     290.02 € (2017 m. gegužė)
    VSD įmokų suma     10197.79 € (2017 m. gegužė)
    Apyvarta (be PVM)     2016: 1 000 001 - 2 000 000 €
    Transportas     2017-04: 17 automobilių (prikla

"SVYT"  wrote in message news:okgbri$qd5$1@trimpas.omnitel.net...

Nu, kad dabar 800 gauna praktiskai visi vairuotojai, statybininkai,
suvirintojai, programuotojai ir t.t.
moteriskem gal kiek sunkiau. Gamyklose Vilniuje irgi panasios algos.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/