Tema: Re: V?l kain? tema
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-16 21:48:02
Nezinau, man pvz uzknisa prancuzijos kasininkes kurios su visais pasneka 5 minutes, kai as stoviu eileje. Kokioj vokietijoj nifiga ten nesisypso kiekvienam. O krize lenkijoj buvo irgi nemenka, tik jie kaip ir anglai stipriai devalvavo savo valiuta.
Del lito devalvavimo nezinau ar teisingai pasielgta, bet manau didziausia Kubiliaus kalte, kad labai daug ir baisiai kalbejo apie krize, ko pasekoje vidinis vartojimas beveik sustojo belaukiant kas cia bus, tai labiausiai nukentejo ne pirmo butinumo prekiu ir paslaugu tiekejai, tame tarpe as.

Lietuvoj nereikalingi ne senukai o tinginiai ir nenorintys persikvalifikuoti. Tie patys furu vairuotojai, jei tik visiskai neprasigeres (dar turi teises), darba rast pusdienio reikalas.

--
svyt