Tema: Re: Vėl kainų tema
Autorius: Sniegas
Data: 2017-07-16 20:55:21
Nelabai išmanai apie minimumus Anglijoje. Ne agentūros darbininkai įmonėse,
kur yra profsąjunga visada uždirba apie 10 procentų daugiau, nei minimumas.
Minimumą uždirba dažniausiai agentūrų darbininkai. Aš uždirbu įmonės su
profsąjunga suderėtą atlyginimą - 7,97 svaro už valandą plius 30 minučių
pertraukėlė apmokama. Pamaina 11,5 valandos (30 minučių pertraukėlę apmoka,
todėl skaičiuoja kaip 11,5). O išvykau tikrai ne savo noru, o Kubiliui
įvedus krizę Lietuvoje. Lenkijoje kažkodėl krizės nebuvo. 2009 rudenį paliko
dirbti pusę etato, o 2010 balandį išvarė neapmokamų atostogų. Susirinkau
daiktus ir išvažiavau. Aš dirbčiau Lietuvoje ir už 600 eurų, bet senukai
Lietuvai nereikalingi. Ir dar niuansas - ilgiau nebuvus Lietuvoje labai
šokiruoja Maximos kasininkių bendravimas su pirkėjais - sėdi susiraukusios,
nei labas, nei viso gero. Lyg tuščia vieta pirkėjas.

"PxYra"  parašė naujienų news:okfte4$fb4$1@trimpas.omnitel.net...

nebejuokinkit savo pasakom apie "nedirba uz minimuma", dauguma paprastos
darbo liaudies butent UK dirba uz MINIMUMA, UK nustatyta minimuma kuris
skirtingai nei LT yra protingiau paskaiciuotas, tai va dauguma dirba uz ta
minimuma ir didesnes nei minimumas algas gauna tik virsvalandziu ir "bonusu"
saskaita. atskira darbo liaudis yra statybose dirbantis tautieciai kurie uz
ta didesne nei minumas alga pisasi minimum po 10 valandu per diena, mazai
ten tokiu darbu kad dirbt 8 valandas per diena, 5 dienas i savaite, ~164val
i menesi ir gaut daugiau nei minimuma, beje pats blogiausias darbdavys
Anglijoje yra lietuvis (ir kiti rytu europieciai), ne veltui sakoma bek kuo
toliau jei darbovieteje aukstus postus uzima lietuviai ir lenkai (vadyba,
direktoriai, akcininkai ir t.t.) smaugs dar labiau nei Lietuvoje tave.