Tema: Re: Vėl kainų tema
Autorius: Bone Daddy <
Data: 2017-07-16 13:12:47
Regis, tu visiškai neturi supratimo kaip ten Anglijoj ar kitur. Net ir
Lietuvoj.
Jei Lietuvoj net ir universiteto dėstytojas gauna kelis kart mažiau, negu
kokia nors med seselė UK.
Tai gal pagal tave dėstytojo kvalifikacija per žema?
Užsičiauptumėt, geriau, profanai. Ir tik savo smailikus dėstytumėt.

"Caponi"  wrote in message news:okdq1c$vfv$1@trimpas.omnitel.net...

0.4955 nedaug, bet brangiau už 0.44, bet kadangi šnekam apie skirtingas
šalis ir skirtingus gamintojus, tai prasmės centais lygint nelabai yra ir
bendrai paėmus aš nesutinku, kad maistas Anglijoj pigesnis nei Lietuvoj,
realiai kainos visur panašios. Kas link uždarbio, tai situacija gaunasi
tokia, kad jei žmogus nieko neišmoko ir kvalifikacija teleidžia tikėtis
minimalaus uždarbio, tada taip, Anglijoj bus geriau, o jei dar kokiam
vagonėly gyvent, tai visai milijonierium pasijaust galima :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/