Tema: Re: Vėl kainų tema
Autorius: Sniegas
Data: 2017-07-15 17:39:14
Štai tamstai pienas - 43,6 p už litrą. 0,4955 eur už litrą. Daug brangiau už
Maximą? Dar atsižvelgus į tai, kad plastikiniame butelyje dar kartą sakau -
maistas Anglijoje pigesnis, nei LT. Popierinėje pakuotėje pienas dar
pigesnis. Lietuvoje minimumas 2,32 eur už valandą (2,04 svaro), JK - 7,50
svaro už valandą. Kas daugiau pieno nupirks už valandos atlygį?

"Caponi"  parašė naujienų news:ojqbk6$4to$1@trimpas.omnitel.net...

Žinok Maximoj yra 3.2% riebumo pieno po 4x euro ct (tiksliai nepamenu, 46 ar
49, kažkas tokio) - čiut ne dvigubai pigiau!. Kaip ten jūs UK neišmirštat iš
bado visi? Klaviatūrų gi nepagrauši....

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/