Tema: Re: Vėl kainų tema
Autorius: Sniegas
Data: 2017-07-08 15:39:39
Nežinau, kas tas UAT, bet yra pasterizuotas pienas, kuris laikomas
šaldytuve, ir yra sterilizuotas pienas, kuris parduotuvėje laikomas
įprastoje lentynoje, ne šaldytuve. Pasterizuotas pienas per naktį ne
šaldytuve sugižta.

"cD-r0m"  parašė naujienų news:ojqipd$bti$1@trimpas.omnitel.net...

Parodyk man tada "sterilizuotą" pieną ir papasakok kuom skirasi nuo UAT?