Tema: Re: planšetas- ką manot
Autorius: MRT
Data: 2017-05-25 08:44:28

> Kinai riebiai su tuo 4K video editinimu perlenke, todel mano reakcija ir
> buvo tokia pasiepianti. Nepazystu nei vieno produkto (tabletes ar
> notebooko), kuris butu pajegus 4K apdirbimui. Paprastai net PC segmente
> renkamasi multi-core su kuo daugiau branduoliu, kuriu TDP buna tikrai ne
> 5-25W segmente, o gerokai daugiau 65-120W.

Su video edit mazai reikalu turejes jau kuris laikas..
GPU tipo palaiko 4K encode, bet kiek tai padeda vs nepalaikantys - nzn..

> Instaliuoti Linux manau, kad drasiai galima ir i tuos 16GB, nes vietos
> liks daugiau nei Win8.1 atveju. Visokie raspberry Pi juk i mazesne talpa
> subega irasyti linux'a. Tik va plancete ir paprasta distribucija
> linux'o, naudojime bus nelabai ergonomiska, bus ikonkes smulkokos.
> Manau, kad del tos priezasties kinai raso Android'a kaip alternatyvia OS.

Taip, labiau apie Android (t.y. perkamo daikto opcija Win+Android)..
Tikrai neskubeciau trinti del keliu GB.. neaisku kiek ten ju susitaupytu..
Galu gale Wimdu Apps kazkaip rakam pakeliui i Kinija lyginant su Android..