Tema: Re: planšetas- ką manot
Autorius: bambukas
Data: 2017-05-24 08:41:53
Vis tik neištvėriau ir užsisakiau vakar iš
http://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_492243.html?
Konkrečiai man didžiausias trūkumas tai kad reikės terliotis su juo kad
civilizuotai "išprašyt" androidą kuris užima vietą...

>"Paul_"  parašė naujienų news:og133v$t66$1@trimpas.omnitel.net...

>Trukumai:
>- Windows 10 ?

Vienas didžiausių privalumų. Nežinau kitos OS kurią galima būtų greitai ir
nebrangiai pritaikyti bet kokiems poreikiams.

>- noretusi daugiau RAM 8GB (nes nera galimybes keisti ilituotos i
>pagrindine plokste)

Norėtųsi, bet 4GB buitiniam naudojimui šiai dienai sočiai
Labjau norėtųsi SSD disko jame.

>- zaidimams gali reiketi pagerinti CPU ausinima, tuomet temperatura nesieks
>90C, o bus ~60C. Daugiau info apie modifikacijas yra techtablets.com ar
>4PDA.ru forumuose.

Žinau
Nebežaidžiam, daugiau skaitom...

>- klaviatura i komplektacija neitraukta, nors mano manymu ji yra butina.

Priklauso kaip naudosi. Mano atveju, rimtesnei veiklai bus jungiama prie
periferijos (monitorių, klaviatūrų, spausdintuvų, pelių, tinklų ir t.t.) per
portų replikatorių
http://www.skytech.lt/u3traveldock-doko-stotele-itec-usb-travel-docking-station-advance-hdmi-vga-p-203833.html
O sofos rėžimo atvejų, kai per teliką reklamą rodo ir nori paskaityti kokį
"Lietuvos rytą", klaviatūra tik maišo.

>- neturi iprastinio HDMI lizdo (monitorio, TV pajungimas sprendziamas

turi microHDMI

>per USB-C lizada (palaikantis duomenu perdavima, krovima, HDMI isvedima)
>papildoma adapteri  kuri reikes taip pat ieskoti kur nusipirkti.

USB-C neturi

>- nelaminuotas IPS ekranas
>- reikalingas apsauginis stiklas, jei bus nadojamas su stylus piesimui ant
>ekrano, nes plastikine apsaugine plevele greitai susiraizo.

Šito kompiuteriuko ekranas nelabai pritaikytas rimtiems grafikos darbams (nu
nereikia norėti už tokią kainą :) )

>- planceteje garsiakalbiai sumontuoti tik desineje puseje

Abejose