Tema: Re: planšetas- ką manot
Autorius: Paul_
Data: 2017-05-24 17:33:30
On 05/24/2017 03:40 PM, MRT wrote:

> Jis monstras tik tarp Atom'u :) .. bet videlka skolinta is 5-osios
> kartos siek tiek leidzia pasakas sekti:
> https://en.wikipedia.org/wiki/Intel_HD_and_Iris_Graphics#Intel_Atom_family

Kinai riebiai su tuo 4K video editinimu perlenke, todel mano reakcija ir
buvo tokia pasiepianti. Nepazystu nei vieno produkto (tabletes ar
notebooko), kuris butu pajegus 4K apdirbimui. Paprastai net PC segmente
renkamasi multi-core su kuo daugiau branduoliu, kuriu TDP buna tikrai ne
5-25W segmente, o gerokai daugiau 65-120W.

> Man idomu kiek tas Linux'as sueda.. nes siaip Win8.1 su 2RAM/32eMMC
> berods sugebejo vartotojui palikti ~19GB.
> Pazindintis su 1GB/16GB+Win aparatais noro niekada nebuvo :)

Instaliuoti Linux manau, kad drasiai galima ir i tuos 16GB, nes vietos
liks daugiau nei Win8.1 atveju. Visokie raspberry Pi juk i mazesne talpa
subega irasyti linux'a. Tik va plancete ir paprasta distribucija
linux'o, naudojime bus nelabai ergonomiska, bus ikonkes smulkokos.
Manau, kad del tos priezasties kinai raso Android'a kaip alternatyvia OS.