Tema: Re: planšetas- ką manot
Autorius: MRT
Data: 2017-05-24 15:40:13
> Plancetes reklamoje matau skambius sukius: "Z8350 excellent performance,
> can fit for 4K video editing, fluent respond speed, make sure the work
> be better and better", atrodo kad teksta nukopijavo is kitos gaminiu
> serijos, tik priekyje nesivargindami irase "Z8350".
> Jeigu jis toks monstras, tai nesuprantu sito kinisko CPU pavadinimu
> Z8350 stebuklo, kaip sugebeta taip ilgai nuslepti jo sekme internetinese
> apzvalgose. ;)

Jis monstras tik tarp Atom'u :) .. bet videlka skolinta
is 5-osios kartos siek tiek leidzia pasakas sekti:
https://en.wikipedia.org/wiki/Intel_HD_and_Iris_Graphics#Intel_Atom_family

> Del kitu OS, tai kaip tik noreciau pameginti Android ar kita Linux
> alternatyva, kuri neikiretu su savo nuolatiniais patobulinimais. Tik
> 64GB diskas yra permazas norint tureti dual boot - Windows/linux sistema
> toje pacioje dezuteje.

Man idomu kiek tas Linux'as sueda.. nes siaip Win8.1
su 2RAM/32eMMC berods sugebejo vartotojui palikti ~19GB.
Pazindintis su 1GB/16GB+Win aparatais noro niekada nebuvo :)