Tema: Re: planšetas- ką manot
Autorius: Paul_
Data: 2017-05-24 13:54:13
Kai surasei kam bus naudojama, tai atrodo uz 150USD logiskas pasirinkimas:
"Nebežaidžiam, daugiau skaitom... ", paskaityti kokį "Lietuvos rytą"
Taciau "pritaikyti bet kokiems poreikiams" nelabai pavyks, nes visgi cia
tik Atom'as. Gal but po "bet kokiems" poreikiams slepiasi lengvos
uzduotys, kaip emailu skaitymas/rasymas ar dokumento redagavimas,
nuotrauku ziurejimas, internetines radijos klausymas, video ziurejimas.
Plancetes reklamoje matau skambius sukius: "Z8350 excellent performance,
can fit for 4K video editing, fluent respond speed, make sure the work
be better and better", atrodo kad teksta nukopijavo is kitos gaminiu
serijos, tik priekyje nesivargindami irase "Z8350".
Jeigu jis toks monstras, tai nesuprantu sito kinisko CPU pavadinimu
Z8350 stebuklo, kaip sugebeta taip ilgai nuslepti jo sekme internetinese
apzvalgose. ;)

Kaip bebutu, paciam geriau nujausti kokiems poreikiams plancete bus
naudojama ir manau, kad uz tokia kaina pilnai atidirbs savo.
Del kitu OS, tai kaip tik noreciau pameginti Android ar kita Linux
alternatyva, kuri neikiretu su savo nuolatiniais patobulinimais. Tik
64GB diskas yra permazas norint tureti dual boot - Windows/linux sistema
toje pacioje dezuteje.