Tema: Re: planšetas- ką manot
Autorius: MRT
Data: 2017-05-23 10:26:59
> Tokio nenaudoju bet, naudojau kažkokį dell'a, tkuris turėjo tik windowsus ir 2GB RAM. tai mano pastebėjimai tokie:
>
> 1. Windows operacinė sistema yra netinkama įrenginiams su liečiamu ekranu.

Del to netinkama, tai pavadinkime zenkliai prasciau nei Androide ar obuoly..
Kazkiek naudotis imanoma, bet tuo matyt ir apsiriboja..
Tik tiek, kad sitos plansetkes gali patapt totaliai primityviu letoku Win laptopiuku..

> 2. Atom procesoriai su windows 10 yra labai jau lėti.

Jei paleidi kazka rimciau, arba pasileidzia kokie Updates..
Primityviems reikaliukams pakankami, bet galios rezervo jie neturi..

Grubiai Atom'ai nelabai siekia paprasto laptopinio Celkatron'o net su nedideliu dazniu:
https://www.cpubenchmark.net/compare.php?cmp[]=2774&cmp[]=2200&cmp[]=2705
https://www.notebookcheck.net/Mobile-Processors-Benchmark-List.2436.0.html

> 3. 2 GB ram windows 10 yra per mažai.

Totalus taip, taciau ziurineja 4GB versija, tai +2GB RAM reikalus kazkiek pagerina..

> 4. Baterija laiko  panašiai tiek pat kiek ir laptopo.

Nebrandinio man irgi vos 5val tempia (irgi 2GB/32GB versija su senesniu Z37** atom)

Atom x5-Z8350 turi Intel Gen 8 (Broadwell, 12 EU) grafika,
tai ji kiek geriau turi tvarkytis su Chrome+Youtube
https://en.wikipedia.org/wiki/Intel_HD_and_Iris_Graphics#Intel_Atom_family
Z37** = Tablet processors (Bay Trail-T)
Atom x5 / x7 Z8*** = Tablet processors (Cherry Trail)