Tema: Re: statybininku norai
Autorius: Darius
Data: 2009-02-06 08:23:16
As skaitau kad ir tai nenormalu. Bet velgi manau situacija pries metus buvo
tokia, kad statybinkai dardavosi tik del darbu etapu. Pvz isliejam pamatus
sutariam kaina. nu manau pradejus liet eist kaina jau nenormalu, o jau del
kito etapo vel kitos derybos. Dabar atvirskciai, jau savininkai nori daryt
etapais nes darbai pinga.
Ir nemanau kad galima keisti kas esi sutares.