Tema: Re: statybininku norai
Autorius: kg
Data: 2009-02-02 15:05:06
deja mano brolis fizikas dirba lietuvoj ir visko gali buti kad uzhdirba jau
daugiau, nei kad jo kolega ish Anglijos
savo atlyginimu pilnai patenkitas (beje pas juos dirbantis eilinis dar tik
doktorantas uzhdirba daugiau, nei daktaras Suomijoje - zhinau konkretu fakta
ish mano draugo dirbusio 3 metus Suomijoje fiziku Jyväskylä univesitete)
keturi vaikai, namas vilniuje prestizhiniam rajone, nauji automobiliai,
jokiu paskolu nashtos
vyriausia dukra pernai baige mokykla, ejo kalba apie medicinos studijas uzh
savus pinigus Vokietijos universitete
apsistota VU, kur dar kol kas galima studijuot uzh dyka, o zhinias, bent jau
pirmuosiuose kursuose, gauti tas pachias

jei domina tiksliau kur tokie "buozhes" veisiasi lietuvoj
jis dirba konkrechiai http://www.lightcon.com/
bet jie dirba, o ne verkshlena, kad lietuvoj nera salygu verslui, korumpuoti
ir savanaudzhiai politikai, per dideli mokeschiai, per mazha LT rinka,
nenormalios rinkos salygos, kad visi lietuviai vagys ir t.t. ir pan.

ir vertint grynai atlyginimu negalima
reikia vertint kompleksa (mokeschiai, kainos prekiu ir paslaugu ir t.t.,
socialines garantijas ir galu gale asmenines ambicijas materialiniams
poreikiams)

kg