Tema: Re: statybininku norai
Autorius: Gintas
Data: 2009-02-02 01:18:06
Pasakei, kaip i vandeni paperdei...........
a) Tame ir skirtumas, kad patentininkas parneses i namus 50 lt labai skiriasi nuo tarnautojo , kuris parnese i namus 50 lt! Nes pirmajam, nuo tu 50 reik dar daug kam atidet!!!Vadinasi, jei lygint uzdarbius-reiktu lyginti statybininko i rankas gaunamus ir tarnautojo ant popieriaus. Nezinau, ka dar pridurti.
b) i kokia valgykla gali siausti dirbdamas naujai statomame name, naujame rajone? Ar isiteksi i valanda (nusiprausti,persirengti,  kelione, valgymas ir vel kelione, persirengti) O jeigu neisiteksi-vadinasi yra skirtumas nuo tarnautojo! Mat statybininkui moka uz padarytus kvadratus, tad kiekviena sugaista minute virs tarnautojui skirtos pietums valandoms-statybininkui-neuzdirbti pinigai. Yra skirtumas?
c) kaip jau minejau-apdailininkas turi pirktis nemazai irankiu, kurie Lietuvoje , deja, brangesni , nei Vokietijoje. Turi tuos irankius kazkur sandeliuoti (i daugiabucio rusi netelpa), remontuoti, veziotis, tampyt i darbo vieta ir atgal. Drabuziai. Yra dulkinu darbu, kurios dirbant deretu vos  kiekviena vakara skalbti bent jau puse specuros. Vadinasi -du komplekta specuros, jos skalbimas ir vieta dziovinimui bei vanduo, elektra ir milciukai. Kuris tarnautojas ta daro? Yra skirtumas? Ar zinai, kad apdailininkui privalomas salmas kainuoja 60 lt? Kas patentininkui ji nupirks? O tarnautojui ziu ir masina valdiska duodama (jei ne masina-tai mobilkes limitas, kortele i sporto kluba, tryliktas atlygininmas, kaledine svente vaikams, biuletenis ligos atveju. O patentininkui? Tad ko saukti-as tiek per diena negaunu i rankas, kiek apdailininkas. Jei lygint atlyginimus-tai reiktu skaiciuot viska.
d) del pasirupinimu darbo vieta. ar kompiuteristas atejes i darba, turi stala pasidaryt, ant kurio kompiuteris stoves? Ar turi tekintojas rupintis , is kurios skydines jam elektra atsivesti iki stakliu? O gal tekintojas rupinasi, kad gamyklos direktorius kazkur pigiau metalo nupirktu? Apdailininkas turi ! (daznai) Ir ka reiskia-nenori neieskok? Taigi jei ner reikiamu varztu-tai ju ner. Seimininkas skesteli rankomis, o apdailininkui? Sedet ir rukyt? O paskui kvadratus skaiciuot? Tik va-kokius?
e) noru kaita-diskusija prasidejo-yra tiek kvadratu, siulau tiek pinigu. Gyvenimas rodo-darbo pabaigoje tie kvadratai ir skaiciuojami (nes kaina sudereta uz kvadratus). O kad bobai kazkas susisviete ir kazka reikejo dapirkti, pakeisti, perdaryt (sugaisti laika), kvadratu skaicius troboje nuo to nepadidejo tarsi?

neturiu nieko asmeniskai pires Tamsta, bet kartais reikia pamatyt ir kita barikados puse. O dar geriau-padirbet toje kitoje puseje..........