Tema: Re: statybininku norai
Autorius: Darius
Data: 2009-02-02 08:10:06
Hebra baikit gincytis :) siap manau abiejuose pusese yra logikos ir tiesos.
Manau beda pas mus yra tame kad nera normalaus akso viduriuko. Kuomet
statybininkams apsimoka dirbt, bet ir imanoma juos pasamdyt.
Nes pripazinkim kad per buma kainos buvo nerealiai ispustos ir kad atsirado
daug neypatingos kavlifikacijos statybininku kurie eme kaip ir geri.
Naturalu kad zmones pikti dabar. Bet manau kad pykti ant visokiu
"haltursciku" kurie zinojo tik kvadrato kainas o ne kaip ji teisingai
padaryt.
Pas mus nera normalaus vidurio. Buvo laikai kaip minejo buvo statybininku
kultas, panasu kad dabar apsivercia. Kaip sakoma lazda turi du galus. Beje
tas galioja visiems.