Tema: Re: statybininku norai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-02 13:55:39
Greit nebus. Staciausi nama, salia gyveno statybininkas. Sau nesamdziau, nes
ieskojau po rajonus ir BY ne tokiu isprotejusiu. Siuo metu jis visiskai
bedarbis. Pries pora savaiciu pasiuliau pas mane padirbeti viduje prie
apdailos - 80 Lt diena plius pietūs. Atsisakė - atsieit be 150 jis net iš
lovos nesikelia. Pamelavo  - keliasi. Šeštadieni buvo užėjęs dešimt litų ant
alaus pasiskolint. Pasiūliau sniegą nukast nuo 30 m2 trinkeliu ir uz tai
duoti 30 Lt. Sake nueis pagalvos. Kolkas dar galvoja...