Tema: Re: statybininku norai
Autorius: Gintas
Data: 2009-02-01 22:22:26
Siaip reiktu ivertinti-kad ju gauti pinigai "i rankas" neatitinka tarnautojo "gautu pinigu i rankas" Reiktu ivertinti, kiek jie is tu gautu pinigu dar turetu atideti pensijai, sveikatos draudimui, Sodrai ir mokesciams ir dar (!) irankių amortizacijai. Man kiek keista, kai zmogelis pareiskia "as tiek darbe neuzdirbu"  O tai, kad jis bedos atveju gauna biuleteni, jam nereikia pirkti irankiu, irankiu nereikia taisyt uz savus, gautus pinigus gali visus pravalgyt (nebereikia atideti mokesciams), kad per pietu pertrauka daznas gali pavalgyt kaip baltas zmogus (ne statyboje sumustiniais maitintis), kad daznoje darbo vietoje (pagal specifika) gauna darbo drabuzius arba bent jau ju nereikia paciam skalbti  -daugelis is musu tas dirbti atejusio zmogelio pridetines islaidas visiskai pamirsta :)))))))) O kur dar "paslepti bajeriai"? Pats pasirupink , kaip (ir iskur) elektra atsivesti, stalazus susikalti, plokstes susiboginti i velniai zino koki auksta, ziu dar ir i parduotuves trankykis-kazko ieskok (mat seimininkas ala nieko neismano kokiu medziagu reikia ir kur ju gaut) , buk atsakingas uz dizaina (meistreli pasakyk, paskui palaukim mano bobos, jei nepriestaraus-galesi dirbti), del noru kaitos ar medziagu neaprupinimo-prastovos neisvengiamos Viskam gaisti laika, degini savo benzina, dilini savas padangas-taciau ka reikia moket-skaiciuoja kvadratus tiktai :)

P.S Esu buves abiejose barikadu pusese :)