Tema: Re: Ką daryt su senomis grindimis?
Autorius: Mindaugas
Data: 2016-11-24 16:05:25
Panašu kad ne, viename kampe buvom išdraskę, lentos ten eglinės, bet
sudžiūvusios taip, kad net pjūklas nepjauna.
Dėta prieš ~25 metus.
Labiausiai tinkantis variantas man atrodo nušlifuoti/užglaistyti tarpus,
perlakuoti, bet su tom vinim nesugalvoju ką daryti, nes jų kalimas tik dar
labiau išdrasko lentą,
m.

"fenix@w"  wrote in message news:o16rn0$l29$2@trimpas.omnitel.net...

2016.11.24 15:56, Mindaugas rašė:
> (vinis giliau sukalt?)
> Jokių šansų, ten kalant vinis lentoje tik susiraito, didesnę skylę
> išdraskydama. Matyt kažkokio kieto medžio brusus po grindimis dėjo.

idomu idomu? gal susiraito todel, kad tos virsutines lentos ispuvusios, ne?