Tema: Re: Ką daryt su senomis grindimis?
Autorius: bambukas
Data: 2016-11-24 09:08:51
visiškai pritariu, juolab kad pas žmoną bute taip padaryta, tarpai iki 5 mm,
BET meistrų parinkta špaklio spalva pagal medį net nesuprasi kad ten tarpai.
Atrodo gražiai. Kai susistato baldai- labai gražiai. Kaina nušlifuot ir
nulakuot kambarį (be lako) Panevėžyje prieš kokius 4-5 metus buvo lyg tai
300 litų eilės.
Minusai- tose vietose kur grindinės lentos šiek tiek judėjo (girgždėjo)
špaklis išlindo, bet tokių vietų nedaug, galima kažkaip taisyti.
Kitas minusas- tais tarybiniais laikais grindims dėdavo minkštą medieną-
eglę , pušį. Dažytų grindų atveju įvairūs įbraukimai ar plono kulniuko
įspaudai kažkaip ne taip krisdavo į akis kaip lakuotų. Ant lakuotų matosi
kur buvo stumdytas fotelis ar stalas.