Tema: Re: Ką daryt su senomis grindimis?
Autorius: Mindaugas
Data: 2016-11-24 15:47:57
Čia matau visuotinė problema, o galvojau, kad tik mano giminė tokias
nesąmones prisidirba...
Pas tėvus grindinės lentos buvo 3 metus džiovinamos pastogėj laiko
sąlygomis, bet visties susitraukė, tarpai ~5mm. Tiesa ten lentos tokios kur
viename gale platu, kitame siaura...
Baisiausia, kad jas prikalė su vinimis, ir dabar ten viskas sudžiūvo
suakmenijo, nebenuplėši, nes tos vinys nesitrauko ir viską išdrasko.
Kaži galima būtų nuabliuoti ar nušlifuoti kartu su vinimis iš naujo?
m.

"Vytenis P."  wrote in message news:o16lb4$gjn$1@trimpas.omnitel.net...

> Kuo toliau tuo labiau galvoju, kad paprasčiausia/pigiausia ir bus žaist su
> tarpų užglaistymu.
> Pradžiai sukalti gilyn vinis, nušlifuoti seną dažų dangą, tada išvalyti ir
> užglaistyti tarpus, šlifuoti dar sykį ir tada dažyti.
> Spėju, kad gausis gana lygus paviršius ir pradžioj nesimatys, kad ten
> lentos. Aišku, vėliau tarpai vietomis turėtų išryškėt.

Kai pas mane "supersausos" lentos ėmė ir susitraukė, tarpus
špachliavau automobiliniu špachlium (toks, kaip tik kažkiek
gelsvas dvikomponentis). Tiesa, vis tiek šviesesnis už lentas. Ir
jo kietumas labai geras - šlifuojasi gražiai, lygiai, kaip medis.