Tema: Re: Ką daryt su senomis grindimis?
Autorius: Arvydas
Data: 2016-11-24 12:48:42
skonio dalykas aišku, bet mane tai purto net nuo tokių dažytų lentų
grindų...
jei jau neišeis alyvuot arba lakuot,
geriau jau ant viršaus laminatas ar parketlentės...

"Gostis"  parašė naujienų news:o16fpr$cfd$1@trimpas.omnitel.net...

Kuo toliau tuo labiau galvoju, kad paprasčiausia/pigiausia ir bus žaist su
tarpų užglaistymu.
Pradžiai sukalti gilyn vinis, nušlifuoti seną dažų dangą, tada išvalyti ir
užglaistyti tarpus, šlifuoti dar sykį ir tada dažyti.
Spėju, kad gausis gana lygus paviršius ir pradžioj nesimatys, kad ten
lentos. Aišku, vėliau tarpai vietomis turėtų išryškėt.