Tema: Re: Ką daryt su senomis grindimis?
Autorius: fenix@h
Data: 2016-11-23 22:09:29
2016.11.23 01:09, Tomas rašė:
> Ju vienintelis privalumas tik toks, kad galbut tinkamai ishdzhiuvus mediena per tiek metu, susigyvenus su patalpos dregme ir galbut nebevaikscios. Grazhu greiciausiai nebus kad ir kiek shlifuotum, o kur dar tokie baisiniai plyshiai, nu nebus gerai su jokiais glaistais, jei tarpai iki 5 mm. .
> Kodel laminatui nepritari? Shiaip praktishkiau uzh bet koki masyva.

praktiskiau??? galiu parodyt pavyzdziu praktisko blet laminato. ne
paties pigiausio, prie brangesniu. pats esu ne miestras, bet laminato
atsilaupusiu vaizdu. jau geriau akivaizdziai senas medis, nei naujas
plastikas. o plysiai px - tikrai nera baisiai sudetinga butent nulupti
ir perkalti mazesniais tarpais, nuslifuoti ir bus absoliuciai
achujienai.tiesa, tarpai tarp lentu nera taip jau vienareiksmiskai
blogis - reikia susitaikyt su tuo, kad net ir perdziuvusios lentos
kvepuos: sausesnis oras trauksis ir atsiras vel plysiai.